4. února 2012

Filmový tip na zpříjemnění zimního večera

Už dlouho jsem nenatrefila na film, který by ve mě vyvolal šimrání v podbřišku, zatajený dech, hříšné myšlenky, nutkání přemýšlet, fascinaci, naplnění estetičnem a touhu jej vidět znovu  a to co nejdříve. Poslední film od W. Allena mě zklamal, tak jsem se alespoň těšila na novinku od Pedra Almodóvara. Pro některé to velká novinka není (v kinech byl již od září 2011), ale já měla příležitost jej shlédnout až nedávno.

Film Kůže, kterou nosím (v originále La Piel que habito) všechny tyto krásné a vzrušivé pocity ve mě vyvolal. Nestárnoucí a sexy Antonio Banderas exceluje v hlavní roli plastického chirurga a je opravdu na co se koukat. Už dlouho jsem ho v žádném filmu neviděla a musím říct, že se stále drží ve formě. Malinko Melanie Griffith závidím. I jeho filmová partnerka Elena Anayavás vás ohromí svou krásou. Dokonalé kostýmy, krásný interiér domu, kde se odehrává hlavní děj (můžete zde zaznamenat hned několik ikonických designérských kousků) - to jsou jen  plusy navíc, které dělají z tohoto filmu umělecké dílo. A pak samozřejmě děj. Naprosto originální, uchvacující a skandální. Co dodat, tento film prostě musíte vidět!



...nebo jste mě předběhli a film už viděli? Podělte se se mnou o svoje dojmy.


3 komentáře:

  1. na film sme boli v kine a je skvelý

    lesimple.sk
    lemini.sk

    OdpovědětVymazat
  2. pán Almodovar má u nás kedykoľvek akékoľvek obrazovky otvorené :)
    Odporúčam si zohnať film tento
    http://www.imdb.com/title/tt0352248/
    pekný večer prajem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.