9. února 2012

Provokativní doplňky

O tomto jsem se s vámi nepomohla nepodělit. Narazila jsem na novou drze originální fashion značku (a taky českou!), která se orientuje zejména na doplňky. Avšak ne jen tak ledajaké - nápadité, vtipné, emoce bouřící, možná pro někoho vulgární. Jsou své a na nic si nehrají. Řeč je o dvou mladých designérkách tvořící pod jménem MINIMON. Vybrala jsem pro vás pár kousků jejich výrobků na ukázku. Komplet věci najdete v e-shopu na jejich webu: http://www.minimon.cz/eshop. Jsem zvědavá, jestli si jejich šperky oblíbíte, nebo je naopak odsoudíte.


 Napište mi, jaké emoce ve vás tato značka vyvolala, pořídili byste si některý z těchto provokativních šperků?

2 komentáře:

  1. Tak jsem se sem vrátila, abych tu mohla dočíst všechny články. ;-)
    Tyhle šperky jsou opravdu pobuřující, nekompromistní, nevkusné a příšerné - a já je (právě proto) prostě miluju a vlastním dva kousky ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.