28. února 2012

Šikovný pomocník na svěží vlasy

Asi to znáte všichni... Někdy se den protáhne a vy přijdete domů v nekřesťanskou hodinu značně společensky unavení a těšíte se, jak hned po příchodu domů ulehnete do pohodlné postele. Brzy ráno zase bojujete s otravným budíkem, který upozorňuje na to, že byste za chvíli měli vyrážet za povinnostmi. V rychlosti sotva stihnete sprchu, ale na údržbu vlasů, obzvlášť dlouhých, už není čas. Ono mytí a foukání nějakou tu půlhodinku minimálně zabere...V mém případě mi zase po porodu tak strašně prořídly vlasy, že krásně načechrané a nezplihlé vydrží max půl dne a jejich mytí se stává mým každodenním nedobrovolným koníčkem.

Teď jsem ale objevila něco, díky čemu nemusím každý den trávit hodinu v koupelně a moje vlasy budou ve formě a dokonce voňavé! Ten zázrak se jmenuje suchý šampón. Již předtím jsem občas, zejména na cestách, používala obyčejný šampon Amica (dá se koupit v každé drogerii, na internetu třeba zde). Nebylo to však úplně ono. Šampón obsahuje bílé částečky, které já brunetka zcela nevyčešu a může se zdát, že mám v hlavě prach či problém s lupy. Pro blondýny myslím ale super. Další suchý šampón uvedl na trh Syoss, ale opět bílý, takže pro brunety smůla...

Nedávno jsem však ve své oblíbené prodejně Profimed zahlédla suchý šampón na tmavé vlasy od  Lee Stafford. Spása! Ze začátku mě odradila cena, ale nakonec po každodenním boji s mastnými vlasy jsem se přeci jen odhodlala pro jeho koupi. A jsem ráda, že jsem tak udělala, je vážně super. Vlasy hezky oživí, jsou po něm svěží a voňavé :-) A bílé tečky žádné. V nabídce mají i další odstíny, třeba pro světle hnědé nebo světlé vlasy, ale tam bych řekla, že stačí ten obyčejný bílý...

Lee Stafford Dry Shampoo Dark Brown 150ml, Profimed 315 Kč
  
Po nanesení vlasy vypadají dost matně a nepřirozeně hnědé...

 ...avšak po vyčesání jsou krásně lesklé, bez mastných pramínků a malinko objemnější.


A co vy, máte nějakou zkušenost se suchými šampóny? Stalo se vám někdy, že jste si vlasy nestihli umít a jak jste to řešili? Těším se na vaše zajímavé příspěvky...;-)

4 komentáře:

  1. Občas použiju ten obyčejný suchý šampon Amica, ale vážně jen v krizi, protože jak píšeš, ty bílé částečky tam zůstávají a navíc se mi nelíbí ta vůně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej, suchy sampon si pametam este z detsva mama si ho kupovala. Nie je to zly napad, lebo pri mojom malom mimi niekedy ani nestiham umyt hlavu a ked konecne zaspi uz sa mi ani nechce, tak zviazem vlasy do copu a hotovo. Urcite vyskusam!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je super tip, díky. S mastnými vlasy mám taky problém a používám ten suchý šampon od Amicy, ale přesně - bílá všude, včetně oblečení. A vlasy jsou po něm matné. Ještě jsem zkoušela suchý šampon ve spreji z DM drogerie, ten je trochu lepší, ale parfemace hrozná. Tenhle vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.