15. srpna 2012

Šifonová košile - moje letní obsese

Zdroje obrázků: Pinterest, washingtonpost.com

Proč šifonové košile a blůzy? Jsou lehké, vzdušné, rafinované a sexy. Letos jsem si jich pořídila hned několik, v různých barevnostech a s rozmanitými vzory, a rychle se staly mými favority v šatníku. Nosím je se sukněmi, kraťasy i džínami. Lépe vypadají, pokud jsou volnější a třeba jen jedním cípem zastrčené v kalhotách nebo sukních. Jsou tak schopné zakrýt i větší bříško. Jelikož mají lehce průhlednou texturu, je při jejich nošení důležitý výběr podprsenky. Měla by být buď tělová nebo kontrastní, záleží jak moc jste extravagantní a chcete upoutat pozornost.

Pokud nevíte, kde je koupit, udělala jsem pro vás menší výběr z internetových obchodů ;-)

Spot On Blouse, Nastygal
Vero Moda Boxy Blouse, Asos
Neon Wrap Blouse - Yellow, Nastygal
Bianca Chiffon Blouse - Lilac, Nastygal
ASOS Blouse With Scallops And Laser Cutting, Asos
JEANE BLUSH / CUTEY CHIFFON BLOUSE, Nelly
Blouse, H&M
EMBROIDERED CHIFFON TOP, Zara
Chiffon panels blouse, Mango
Chiffon Secretary Blouse, American Apparel
Houndstooth Print Blouse, Forever21

Co vy a šifonové košile, nosíte je a líbí se vám?


5 komentářů:

  1. Líbí se mi takový styl, co je na posledním obrázku. Akorát problém s těmihle obrázky je, že na mě to pak nikdy nevypadá tak dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi na nikomu, modelkám se nevyrovnáme, ale tady ty šifonový košile bych řekla padnou každýmu ;-) Jen nesmí být příliš těsné, ale spíš volnější...

      Vymazat
  2. Jsem na tom stejně, mám jich hned několik :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. Také je miluju, ale tu správnou stále hledám:)...M*

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní kousky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.