15. října 2012

DIY - Stan pro děti z ohrádky, proč ne?

Malá nám značně odrostla a ohrádka, kterou jsme ji v miminkovském a lehce batolecím období pořídili, už neplnila svůj účel a začala nám být doma spíše na překážku. Inspirovala jsem se kreativními fotkami DIY dětských týpí a stanů, rozložila ohrádku, vzala provázek, staré prostěradlo a kolíčky a z ohrádky vytvořila dcerce hravý stan, ve kterém může mít svoje útočiště.
Celý proces montáže je opravdu jednoduchý: nejprve z jedné strany svažte dvě bočnice ohrádky pevně k sobě a volnými stranami je postavte na zem tak, že z nich vznikne áčkovitý tvar. Z boku přiložte další ohrádkovou stranu a ke vzniklému stanu ji přivažte. Šířku "stanu" si můžete libovolně přizpůsobit - může být na celou délku ohrádkového dílu, nebo i užší. Jelikož náš "stan" máme umístěný před knihovnou, zvolila jsem spíš kratší délku. Přes áčkovitou konstrukci jsem přehodila z každé strany jedno prostěradlo a nahoře cípy připnula kolíčkama. Pak jen stačí vnitřek vystlat něčím měkkým. Můžete pod celou konstrukci dát pěnovou podložku, nebo jen dovnitř pár polštářků či matraci. A samozřejmě oblíbené hračky...

Co na tento dětský domeček říkáte?



Pár inspirativních fotografií. Pomocí tyčí si tak můžete vyrobit i indiánské týpí...

via
via
via
via
via

11 komentářů:

  1. je to super!my sice máme hrozně malý byt,tak nevím kam by se mi něco takového vešlo,ale stejně musím něco podobného vymyslet,protože ta naše malá pořád někam zalézá!nejlépe do skříně,kde první vyhází úplně všechny věci a pak je spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  2. Záleží, jestli se chce v té skříni schovat nebo jen vyhazovat ty věci...to dcerku taky hrozně baví :-) No ona takovým malým dětem stačí i velká krabice, do které si mohou nanosit své nejoblíbeněější hračky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :) teepee mam taky ulozee v inspiracnich fotkach, chystam se s jednim vyrazit v lete na zahradu, bud teepee nebo stan, ktery tady mas taky. kutloch jsem taky vyresila, v byte mi synator taky lezl do skrine, takze jsem mu tam koupila podsedak na zahradni nabytek, a je mu tam pod kabatama dobre, rad se schovava a jukame na sebe pres zrcadlo .)) a na chalupe ma hnizdecko slozene ze dvou podsedaku na lehatko - http://followgram.me/i/252973460331526954_23577653#comments a je to fakt frekventovane utociste :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda já ještě děti nemám, ale to týpí by se líbilo i mě samotné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Útulný domeček, jen bych si do něj vzala své oblíbené časopisy a knihy a taky bych tam mohla vegetovat :-)

      Vymazat
  5. To je krása:-) Výborný nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Je to bomba:) Holčička si to jistě náležitě užívá.)

    OdpovědětVymazat
  7. stan vypadá parádně, malá musí být spokojená.
    Manžel dělal zase pro malého bunkr z cestovní postýlky. Malý to tu má už dlouho a je z toho nadšený, že má takové své zákoutí, které je jen jeho a má tam ty svoje hračky. Děti ty malé prostůrky prostě milují. A já se jim ani nedivím, taky mám ráda malé prostůrky. Nedokážu si třeba představit mít ložnici v nějaké obrovské místnosti, kde uprostřed by byla postel a kolem mě spousta nekonečného prostoru. Tak to mají asi i ty děti... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Asi si takový stan udělám sama pro sebe :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.