20. dubna 2012

Maminkám pro radost

Nedávno jsem brouzdala na Etsy.com a našla jsem moc milé šperky, doplňky a další drobnosti, které by mě jako mámu potěšily. Navíc se blíží Den matek, tak pokud pro tu svojí ještě dárek nemáte, nechte se inspirovat ;-)

The Classic Godmother - Pearl and Stering Silver Bracelet
Hand Stamped Mommy Jewelry
Mothers Necklace - Peas in a Pod Necklace
Hand Stamped Cuff Bracelet - Personalized Jewelry
Charm bracelet, Leather wrap
Mother Pendant - Green Sprout Purple Background Round Resin Pendant
We Are Family - Three Tiny Handstamped Free Floating Brass Beads on Sterling Silver wow
The Love Between a Mother and Child is Forever Necklace
Three handmade decorative polymer clay pears
Mothers day Owl Bottle Cap Image
Vintage Spoon Garden Markers for Mother's Day
Mother's Day Gift - I Love You Mom
A nejlepší nakonec ;-)

 

Pokud byste chtěli vidět více tipů na dárky pro mámy, koukněte na moje FB stránky zde ;-)

Slavíte Den matek? Obdarováváte maminky nějakou maličkostí?

6 komentářů:

  1. to sú super nápady! myslím že každú ženu asi potešia čerstvé kvety,tak asi budem dávať kvety... ale aj toto je super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně raději dám nebo dostanu nějakou drobnost kdykoliv jindy než v nějaký svátek, přijde mi to takové upřímnější - nepovinné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano, ale je i hezké, když někdo ocení mateřství a vyjádří poctu nám matkám už jen tím, že si na ně v tento den vzpomenou :-)

      Vymazat
  3. Nádherný věcičky! Dostat něco z nich tak možná i slzička ukápne:)

    Nominovala jsem tě na Versatile blogger award:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak..u nás se tento den však moc neslaví, což je škoda. Za nominaci děkuji :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.