14. června 2012

Pro všechny táty z lásky...

I tátové mají svůj svátek. Moc se tu v Čechách neslaví a myslím, že je to škoda. Někdy si zaslouží, abychom jim vyjádřili, co pro nás znamenají a poděkovali jim za všechny ty lotroviny, které nás naučili, sladkosti, které nám povolovali, i  když je máma zakázala, a za to, že nám byli celé dětství i dospívání pevnou oporou. Dobře, zas tak růžové to u někoho nemusí být a s tátou nemáte příliš dobrý vztah, ale nikdy není pozdě to napravit. Můj táta žije už jen ve vzpomínkách a ty patří k mým nejkrásnějším. Ale aby nebyla příliš sentimentální, přesto doma tátu mám - a to otce mé holčičky. Takže si vzpomeňte i na své muže a otce svých dětí, i oni potřebují ocenění a pochvalu, jak svoji roli skvěle zvládají, a ujištění, co pro nás znamenají.

K tomuto dni jsem pro vás našla pár tipů na dárky, které tátům určitě udělají radost a můžete si je i za pomocí dětí vyrobit sami doma. O to víc bude vidět, že jsou darované z lásky. Pokud tento svátek neslavíte a nechce jej slavit, bude se vám inspirace hodit třeba na jinou příležitost ;-)


Písmenkové sušenky
Marthastewart.com
Recept zde (je sice v angličtině, ale text je jednoduchý a dá se pomocí překladače snadno přeložit).



Slaninový dort
Bhg.com
Postup tady.


Strom z obtisků rukou
Etsy.com
Na Etsy.com si můžete koupit už hotovou šablonu stromu, do kterého obtisknete svoje ruce, a třeba i vašich dětí, a vytvoříte z nich barevnou korunu stromu. Nebo si strom na karton lehce namalujete vodovkami, necháte uschnout a pak se pustíte do obtiskování rukou. Děti se u toho jistě zabaví :-)



Ručně pomalované poznámkové lístečky
Blogs.babycenter.com
Nic jednoduššího snad nevymyslíte. Pokud máte děti, tento úkol jim bez obav svěřte. Potřebujete jen kostku z bílých poznámkových papírků, pastelky nebo fixy a stuhu. Děti lístečkovou kostku ze stran počmárají a hned získá na originálním designu, který jinde nekoupíte. Můžete se do toho pustit i vy - napište na kostku osobní vzkaz nebo obrázek, meze se nekladou...A na závěr zavažte ozdobnou stuhou ;-)


Osobní fotka s věnováním nebo jménem
Pinterest
Moderní programy na úpravu fotek nabízejí širou škálu funkcí na vkládání textu a jeho úpravu. Pohrajte si tak s vaší oblíbenou fotkou a napište k ní věnování, vzkaz, jméno nebo slovo TÁTA.


Pivo nebo košík dobrot s osobní fotografií
Joannagoddard.blogspot.cz
Frillsandfrolic.blogspot.cz
Jednoduše nechte vyvolat fotku s vámi, vaším dítětem nebo samotným tátou a nalepte ji na lahev piva nebo jinou pochutinu. Nebo ještě lépe fotku nechte vytisknou přímo jako samolepku a lepte na všechno, co má váš táta rád... Přidat můžete i vtipné popisky.


Budete Den otců slavit? Vyjadřujete často svým tátům (nebo tátům vašich dětí), co pro vás znamenají?


10 komentářů:

  1. Děkuju za připomenutí :-) Zkusíme s dětmi něco vymyslet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poznámkové lístečky jsou DOKONALÉ!!! Takhle ozdobit je svým jedinečně expresivním stylem zvládne i můj roční syn. Navíc muž má příští týden narozeniny. Alizio, díky Tobě mám skvělé ráno!!! Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě hned potěší, když má někdo z mých příspěvků radost, takže i já děkuji :-)

      Vymazat
  3. hezký příspěvek, Den Otců není moc známý, vůbec bych to nevěděla, tak díky za připomenutí, inspirovalo mě to k upečení buchty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příležitostí pro upečení dobré buchty není nikdy dost ;-)

      Vymazat
  4. Nádherný článek. Můj táta je takovej popleta, takovej blázínek, a proto mu upeču slaninovej dort! ;-) Jsi skvělá, super tipy ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vivi :-) Slaninový dort podle mě ocení každej chlap, i ten můj by se po něm jistě umlátil :-)

      Vymazat
  5. Tak dlouho jsem na to myslela, až jsem na ten svátek skoro zapomněla, takže moc děkuji za připomenutí:-) Připravíme nějaké překvapení :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.