29. října 2012

Originální český blog


Hned v úvodu musím vřele poděkovat Iri za její výběr mého blogu pro české blogové ocenění Originální český blog (o jehož existenci se zasloužila jeho autorka Jana z iDesigner), čímž mi udělala neskutečnou radost.

Tím ve mě však vyvstaly i pochybnosti, jestli si ho právem zasloužím? Musím se přiznat, že blog poslední dobou zanedbávám a nevypadá zcela podle mých představ. Sice mám plno nápadů a témat, o kterých bych chtěla psát a podělit se s vámi, ale zní to jako klišé, chybí mi potřebný čas k jejich realizaci. A to prosím pěkně ani regulérně nepracuji. Jediným mým náročným zaměstnavatelem, který si často žádá moji přítomnost přesčas, je moje dcerka, která se učí chodit a touží všechno prozkoumat a vyšplhat se i do nedostupných výšin, aniž by uměla slézt po svých či se vznášet. Potřebuje moji velkou oporu a blogování jde tudíž na vedlejší kolej. Proto mě velmi těší toto ocenění, které mě motivuje do tvorby dalších příspěvků, které pro vás budou (alespoň v to věřím) další inspirací a přínosem.

A teď zpět k tématu a tomuto ocenění. Abych dodržela jeho pravidla, je mou milou povinností nominovat další tři české blogy, které jsou dle mě přínosné obsahem nebo grafikou (nebo obojím?) a originálními perlami v záplavě českých blogů. Tady jsou:

Wordbybella.blogspot.cz - moc milý blog, který vyzařuje plno pozitivní energie. Možná to bude i tím, že jeho autorka pobývá ve slunném Španělsku? Bella navíc píše téměř o všem, co mě zajímá - móda, kosmetika, jídlo, cestování a pravidelně přináší i rozhovory s ostatními blogerkami. Prostě pokaždé si její příspěvek ráda přečtu.

Pepperpot.cz - blog si mě získal svým čistým grafickým zpracováním a také originálními informacemi a DIY nápady z dětského světa, které jako matka ocením a využiji. Přesně takových blogů by mohlo být více, ale to by pak tento už nebyl tak originální :-)

Kitchenette.cz - pro mě objev roku v rybníce českých food blogů. Naprosto nádherná a profesionální grafika, úžasné fotky pokrmů a ty recepty! Pro mě jako dělané - zdravé a chutné :-)

Tímto štaci tohoto ocenění předávám dál a doufám, že se mu bude dlouho dařit a objevíme díky němu spoustu dalších úžasných blogů.

Ještě abych nezapomněla, jeho pravidla jsou následující:

1. Ocenění může získat jen blog psaný v českém jazyce
2. Počet čtenářů blogu nehraje roli
3. Blog, kterému cenu dáváte by měl mít originální obsah a být inspirací pro své čtenáře jak z hlediska sdělovaných informací tak třeba grafické podoby blogu
4. Pokud dostanete toto ocenění - pošlete jej dále - dejte ocenění dalším 3 blogům podle svého uvážení
4. Ve svém příspěvku zdůvodněte, proč danému blogu cenu dáváte
5. Autora oceněného blogu nezapomeňte informovat :-)

5 komentářů:

  1. Milá Alizia, MOC děkuji za ocenění, nesmírně si toho vážím! A také díky za další tipy na blogy, o kterých existenci jsem neměla ponětí :-) Krásné odpoledne!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den Alizia, jsem na tom podobně ,) Moc děkuji a vážím si ocenění!) A též děkuji za nové tipy, jsem v tomto virtuálním světě krátce, tak to ještě nemám příliš zmapované... Díííky a krásný den! Markéta Kitchenette

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to moc gratuluji a podle mého názoru jsi nominovala krásné blogy a dokonce pro mě dva nové, tak děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to mě těší, že jsi objevila nové zajímavé blogy :-)

      Vymazat
  4. blahopreju :) kitchenette znam chvilku a pravidelne slintam nad klavesnici, martiny bozska tvarohova buchta je u mne i kamaradek naprosty hit ( prave se jdu chystat na treti kolo, zitra dorazi navsteva ,)) a dalsi dva jsou novinka, jak bude trochu cas, pokoukam podrobneji!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.