24. března 2013

Toto léto vidím modře

Tajemně modrá barva oceánu mi bude chybět. Abych na ni tak rychle nezapomněla a stejně tak i na Austrálii, pořídila jsem si sluneční brýle s modrými zrcadlovými odlesky. (Mimochodem v Austrálii jsou hitem už nějaký ten pátek...) Dodají šmrc i sebeobyčejnějšímu outfitu a i jen po několikahodinovém spánku s nimi budete vypadat svěže. Balím je do Čech a jsem si jistá, že toto léto budou nedílnou součástí mé outdoorové výbavy. Abych nezanedbala svoji malou parťačku, musela jsem jí pořídit stejné. (Až na hřištích v Praze uvidíte modré odlesky, víte o koho se jedná ;-).


A troška fashion inspirace...které byste braly vy?

Zdroje obrázků: 1., 2., 3., 4.

Pořídili byste si sluneční brýle i s jinými než černými skly? Jak se vám tento trend líbí?

6 komentářů:

  1. Preju stastnou cestu domu a doufam, ze more zase brzy uvidis. A nejen v odlesku svych novych super stylovych bryli! Tvuj blog se mi moc libi, budu si sem chodit pro inspiraci casto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to mě moc těší, že se Ti tu líbí :-) Už jsme doma a právě se potýkáme se silným jetlagem (hlavně u dcerky), kdyby Austrálie nebyla tak daleko, určitě bych tam jezdila častěji :-)

      Vymazat
  2. Verim, ze presun tolika casovymi pasmy a stupni celsia vam dava vsem pekne zabrat. Urcite to i tak stalo za to a brzy bude lip! My se v kvetnu chystame do Barcelony. Po mori se nam taky moc styska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Barcelony bych se taky chtěla podívat, to určitě bude super zpestření!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Modrá je dobrá :-) Viděla jsem je v jednom z tvých outfitů a moc se mi na tobě líbily!

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.