6. března 2013

Zvířecí džungle v knihovně

Zdroje obrázků: a, b, c, d, e, f

Ke knihám mám od malička velmi blízký vztah. Vždy našemu obývacímu pokoji dominovala velká knihovna a stejně tak je tomu dosud. V naší široké bílé knihovně mám vystavené knihy, magazíny, fotky a pár drobností z cest. Přesto mám však pocit, že knihovna vypadá trošku studeně a potřebovala by něčím rozveselit a více se vybarvit. Strašně se mi líbí různé nápadité zarážky na knihy, a to nejlépe v podobě zvířat, netypicky zbarvených a s veselými vzory. Přesně takové jako na horním obrázku. V internetových obchodech, které dováží i do Čech, jsem našla pár takových, které bych na poličku do své knihovny toužila umístit. Tady je můj top list:

Animal Bookends

5 komentářů:

  1. zarážky nemám,ani nemáme tolik knih,ale moc se mi to líbí! :) nejvíc s těmi slony! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám (jako téměř všichni v republice) Expeditku a tam mám dvě řady knih v každém "okýnku" od kraje je kraji - zarážky jsou u mne passé :-)
    Já - když už - tak takovéhle:

    http://www.asianoffbeat.com/default.asp?Display=1754

    Krásný den !

    OdpovědětVymazat
  3. Zarážky jsou super všechy, ale taky mám knihy vyskládané v knihovně od začátku do konce ...:-). Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. zarážky nepoužívám :) ale jsou krásné

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.