21. srpna 2013

«Kosmetika» Tělová péče s Rituals

Jak víte, dávám přednost spíše přírodní kosmetice a Rituals k ní má celkem blízko. Tato britská značka se vyznačuje tím, že kombinuje moderní technologii, tradiční přírodní ingredience a příjemně elegantní design. Takže její produkty nejenže dělají dobrou službu tělu, ale vypadají i hezky v koupelně :-) V jejich prodejně jsem ulovila už několik výrobků, na které nedám dopustit, a lákalo mě testování dalších pokladů. 

Co jsem si z Rituals odnesla tentokrát a jak jsem s výkonem výrobků byla spojená? Čtěte dál ;-)


Hydratační olej Xiu Xi

Tělové oleje preferuji mnohem více než krémy. Přijde mi, že se do pokožky krásně vsáknou, lépe hydratují, vyživují a vlastně ani neobsahují zbytečně moc ingrediencí, kterými jsou nahnaná jiná mazadla. Tento hydratační olejíček se nejen hodí pro masáže, ale já ho využila hlavně po koupeli. Slibuje celkové zklidnění a uvolnění těla i mysli. Obsahuje výtažky z bílého lotosu, po kterém také krásně voní, a výživný Yi Yi Ren. Takže ho oceníte především večer po náročném dni, kdy si o to více užijete jeho relaxační účinky. Více o něm zde.
Tip: Olejíček naneste ještě na vlhkou pokožku, kterou pak jen lehce osušte ručníkem, tím se dosáhne jeho maximálních účinků. 


Složení: 


Můj pohled na věc: Olejíček se opravdu krásně vsákne do pokožky, nádherně voní, ale né zase příliš dráždivě, a musím říct, že mám po něm kůži hezky zářivou avšak ne mastnou. Takže za jeho pečující účinky určitě palec nahoru. Jediná věc, která mi trošičku vadí je aplikace - olej vytéká velmi pomalu a po malinkatých kapičkách. Nevím, jestli to byl účel, aby ho najednou nevychrstlo příliš, ale já ho na tělo spotřebuji celkem dost, takže to chce cvik a trpělivost :-) 
Hodnotím: 9/10.


............................................................................................................

Tělový krém Touch of Hammam

Celkem hutný krém se zpevňujícími a regeneračními schopnostmi. Obsahuje extrakt z rostliny centella asiatica a výtažky z fíků a zjemňujícího rýžového mléka. Krém má navodit atmosféru lázní a hluboce vyživit pokožku. Více zde.


Složení:

Můj pohled na věc: Krém, jak slibuje, pokožku opravdu nádherně zjemní i vyživí a nezanechá mastný film. Ze začátku mi úplně nesedla jeho jakoby květinová vůně. Stále jsem si nemohla vybavit, co mi připomíná. Až jsem si uvědomila, že by v něm měly být ty fíky, tak to už jsem byla doma :-) Vážně voní po čerstvých fících! Teď už jsem se i parfemací skamarádila a mažu se s ním opravdu ráda. Navíc se skvěle rychle vstřebá, že jej nemusím dlouze roztírat, jak jsem byla zvyklá u nějakých tělových másel. Prostě natřu, jdu a k tomu příjemně voním :-) Na rozdíl od olejíčku jej používám spíše po ranní sprše. Přijde mi ve srovnání s ním lehčí. Co bych mu vytkla? Asi nějaké ty parabeny ve složení, u přírodní kosmetiky bych je nečekala :-) Určitě však ale má přátelštější složení než kdovíjaký krém z drogérie. 
Hodnotím: 8/10.

Co vy, máte nějakou zkušenost s kosmetikou Rituals?

2 komentáře:

  1. Zatim jsem na tuhle kosmetiku slysela samou chvalu. Asi si od nich taky neco poridim. Diky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé tipy. O vyzkoušení už nějaký čas uvažuji:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.