19. října 2013

«Nákupy» Kožené kozačky - můj top 9 výběr

Už několikátý den ležím doma s dcerkou, která je nemocná, a já vlastně taky bojuji s nějakou virózou. Takže dnešní příspěvek bude bez outfitu. Abyste však o nic nebyli ochuzeni, připravila jsem si pro vás tipy, kde koupit pěkné a kvalitní kožené kozačky. Sama je totiž nutně potřebuji, sice doma mám asi 3 páry, ale všechny se mi už dost rozpadají a bojím se, že zkouškou letošní zimy už neprojdou. Takže mapuji nabídku obchodů, abych byla v obraze, na co se má moje peněženka připravit. Kozačky totiž beru pouze kožené, déle vydrží a noha se v nich tolik nepotí. Jenže za to si člověk musí i připlatit, ale když vezmu v potaz, že se mnou budou minimálně o jednu sezónu déle na rozdíl od těch koženkových, investovat do nich se určitě vyplatí.

Od té doby, co jsem na mateřské, nakupuji výhradně online, do kamenných obchodů se dostanu zřídka kdy. A navíc mám zkušenost, že hezké boty si vlastně v naší kotlině nekoupím, takže jsem se automaticky vypravila na evropské e-shopy, které doručují i do Čech. 

A tady je můj top 9 výběr. Líbilo se mi víc kozaček, ale pak jsem se podívala na velikost a zjistila že už je mají dostupné už jen v jednom čísle, takže nic :-/ (A samozřejmě to byly ty, které se mi líbily nejvíce, asi jsem nebyla jediná :-))

Které se vám z mého výběru líbí nejvíce? Jakým kozačkám vlastně dáváte přednost vy a kde nakupujete kvalitní boty?



Co kde koupit:

1. Knee Hight Boots, Dorothy Perkins, cca 3.295 CZK
2. Pierre Darre Boots, Yoox, cca 4.615 CZK
3. ALDO Delana boots, Aldo, cca 3.770 CZK
4. Destiny over knee boots, Topshop, cca 5.085 CZK
5. Dune Toddy Wedge Heel Knee Boots, John Lewis, cca 4.240 CZK
6. Androgynous Knee Boot, Office, cca 3.660 CZK
7. Miss Sixty Boots, Yoox, cca 2.505 CZK
8. Yolanda Knee-High Leather Boots, French Connection, cca 4.240 CZK
9. Loft Boots, Yoox, cca 2.805 CZK

Poznámka: Tento příspěvek najdete i na mých nových stránkách mamou-stylove.cz. Od 28.10. budou moje nové příspěvky už jen tam, tak si je prosím přeuložte v Bloglovinu a dalších sledovacích stránkách...Děkuji ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.