7. října 2013

«Můj styl» Maxi šála

Tak jo, už mě ten podzim taky začíná bavit. Hlavně se mi na něm líbí, jak si příroda všude kolem nás umí hrát s barvami. A tak si hraju i já. S doplňky a veselými odstíny. Stačí jeden výrazný prvek a celý outfit se hned změní (předpokládám že k lepšímu). Bez této šály by to byla celkem nuda. Jako bonus parádně hřeje, takže když venku přituhne, můžu se do ní obmotat jako do deky :-) Taky jsem si pořídila nový klobouk, v létě jsem si moc oblíbila ty slaměné, tak teď jsem přešla na teplejší variantu. A jak teď všude koukám, jsou i celkem "in". Svetr mě zaujal svou krásnou výšivkou, tak jsem vám na fotce musela ukázat aspoň detail. O těch je to totiž především :-)

Oblékla jsem si: bunda Lindex, džíny Stradivarius, svetr + boty Votocvohoz, šála Primark, klobouk Takko, kabelka Mango.

12 komentářů:

  1. Ta první fotka je naprosto boží. Líbí se mi to moc!

    OdpovědětVymazat
  2. Bunda Ti moc sluší! A celkově super podzimní outfit, taky mám radost, že na klobouky konečně zase přišla řada:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Další dáma s kloboukem, moc Ti to celé sluší :_) Já ten svůj pořád hledám a zatím nenacházím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja bych tedy chtela jeste jiny, v jine barve, nasla jsem ho jen na jednom anglickem shopu a za hrisne penize, tak se zatim musim spokojit s timto :-)

      Vymazat
  4. moc ti to slusi .) jen by mne zajimalo, jak se sklanis k dcerce, aniz bys zametla chodnik. ale pokud je to fotka z "bezdetnych" chvilek, pak je odpoved jasna ,))

    OdpovědětVymazat
  5. Dobra otazka :-) no jednoduse si salu jeste prehodim pres krk a pripadne na ni udelam uzel. Vetsinou ale princeznu nosim v naruci, moc se ji nechce chodit, takze se ani moc nesklanim... A do saly ji kdyztak taky zamotam :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zase stylove! Tohle bych klidne okopirovala a vzala si to taky. Moc ti to slusi.

    OdpovědětVymazat
  7. maxi šály taky miluju a klobouky to je moje!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.