2. října 2013

«V kůži mámy blogerky» Amy

No posuďte samy, není ta Amy jako obrázek? Tato maminka roztomilé holčičky Amélky by z fleku klidně mohla jít dělat modelku. Místo toho si na mateřské založila svůj blog, kde sdílí společné zážitky i fotky s jejím malým blonďatým andílkem a zaznamenává všechny speciální události, na které bude určitě jednou zvesela vzpomínat. K tomu má Amy velmi neotřelý a osobitý styl, se kterým se na blogu prezentuje formou outfitů a ukazuje, že i mámy se nemusí bát s oblečením trochu experimentovat a chodit i v podpatcích a lichotivých šatech :-)

A teď už přenechám mluvit její vlastní slova ;-)


1. Co Tě vedlo k tomu si založit blog?
Určitě mateřská. Zdálo se mi to jako dobré vyplnění volného času a samozřejmě i velký zájem o módu. Sledování blogů se stalo mým koníčkem.

2. Můžeš čtenářům prozradit své oblíbené blogy a třeba i ty, které tě inspirují?
Tak třeba Lovetaza.com je skvělý blog a ten tvůj taky Ali :-) Spíš, ale sleduji ty módní, např. nettenestea.com, dulceida.com. Rozhodně nevynechávám ani ty české a slovenské. Je jich spousta.

3. Jak zvládáš blogování a další činnosti s mateřskými povinnostmi? Máš nějaké osvědčené tipy jak si zorganizovat čas?
Tipy přímo nemám, ale velmi důležité je mít po boku schopného partnera, který mi skoro ve všem vyjde vstříc a hodně mi pomáhá. Navíc je naše Amélie moc hodná.

4. Co jinak ráda děláš, když se nestaráš o Amélku a nebloguješ?
Volného času moc není, ale když už se nějaký najde, ráda čtu, poslouchám oblíbenou hudbu nebo se podívám na dobrý film. Taky mám ráda ruční práce, vytvářím všechno možné (nejrůznější bižuterii, maluji na sklo a na všechno další, co to jde).

5. Co Ti mateřství dalo a vzalo?
Dalo mi překrásnou dceru, vlastní milující rodinu a možná i životního partnera :-) Dalo mi smysl života. Vzalo mi volný čas.

6. Změnilo Tě mateřství nějakým způsobem?
Změnilo, ale jak to nevím. To by nejlíp posoudil někdo jiný. Jediné co vím, je, že jsem zodpovědnější a tak nějak jsem prostě dospěla.

7. Čím se rozmazluješ?
Sladkostmi, to je asi jasné a něčím novým na sebe.

8. Myslíš, že by se mámy měly o sebe starat a zůstat atraktivní i s dítětem?
Stoprocentně. Nevidím důvod, proč bych se neměla hezky namalovat a obléct, i když jdu s malou jen na hřiště. Jsme pořád ženské a chceme se líbit. Na druhou stranu věřím, že na to občas není čas ani nálada, ale stíhat se to rozhodně dá. Když to navíc ocení i partner, tak to vždy potěší :-)

9. Máš nějaké své kosmetické vychytávky, které třeba i šetří dobu strávenou v koupelně, a podělíš se s námi o ně? Nebo jde tato oblast úplně mimo tebe?
Péče o pleť není mou silnou stránkou, nikdy jsem to moc neřešila, mám jeden krém a jednu čistící vodu. I když vím, že je péče hodně důležitá. Taky jsem úplně přestala používat make-up a vyměnila ho za BB krém. Podle mě super věc, pokud si najdete pro sebe ten pravý.

10. Chtěla bys ještě něco dodat nebo vzkázat čtenářkám?
Buďte vždycky samy sebou a za každých okolností zůstaňte nad věcí.

Já děkuji Amy za rozhovor a vážím si toho, že zařadila můj blog k jejím oblíbeným :-) Děkuji!

Další rozhovory s úžasnými maminkami, které blogují, najdete tu.


5 komentářů:

  1. Amy je krásná, mladá a stylová maminka! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ali a ještě jednou moc děkuji za rozhovor,udělalo mi to velkou radost!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radosti je potřeba :-) Já děkuju za rozhovor :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.