18. dubna 2013

«Design» I Saloni Milano 2013

V neděli 14. dubna v Miláně skončil jeden z dalších ročníků proslulého veletrhu nábytku, svítidel i doplňků I Saloni. A já tam opět chyběla :-). Nevadí, díky době internetové jsem se na všechny úžasné novinky v bydlení mohla podívat online a musím říct, že bylo o co stát! Stejně jak v módě frčí barvy a divoké vzory, nábytek není o moc pozadu. Asi nejvíce mě zaujala retro expozice Vitry (prostřední koláž), ty syté barvy! Jako z filmu od mého oblíbeného Pedra Almodóvara, krása :-) Více fotek a hlavně ve větším rozlišení najdete na mém Pinterestu.


Zdroje fotografií: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12.

Zajímáte se o novinky v bydlení a zaujalo vás z tohoto veletrhu něco?

P.S.: Ohlédnutí za minulým ročníkem si můžete připomenout tu.

1 komentář:

  1. Tyjo :) některé ty věci jsou bezvadné.
    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.