25. září 2013

«Tip» Matthew Williamson pro Lindex - barevné potisky proti rakovině prsu i krásné oblečky pro děti


Minulý týden jsem se byla podívat v showroomu Lindex na novou kolekci od britského návrháře Matthew Williamsona. Pokud vám jeho jméno nic neříká, tak vězte, že je mistrem výrazných potisků, nádherných živých barev a zdobných detailů, které jsou pro jeho návrhy typické. A v této kolekci exkluzivně vytvořené pro značku Lindex tomu není jinak. 

Jak víte, pro vzory mám slabost, tudíž jsem z této kolekce opravdu nadšená. Navíc zahrnuje i spoustu krásných oblečků pro děti, takže můžu dopřát i něco stylového mojí holčičce. A aby toho nebylo málo, deset procent z prodejní ceny každého kusu oblečení bude věnováno na boj proti rakovině prsu. V ČR výnos z prodeje kolekce podpoří Alianci žen s rakovinou prsu, konkrétně projekt Bellis Young & Cancer soustředící se na mladé pacientky s tímto onemocněním.

Teď už se pojďte podívat na co se od 4. října, kdy tato kolekce bude uvedena, můžete ve vybraných prodejnách Lindex a v e-shopu těšit a co nejvíce zaujalo mě. 

Perfektně střižený křivák a charitativní tričko s logem Show some love.
A vidíte i ty vzorované kalhoty? Už se v nich vidím :-)
Takový kabát by se mi na podzim mooc líbil :-)
Ukázka z dětské kolekce. S tím kabátkem bychom s dcerkou k sobě parádně ladily :-)
Celý zisk z prodeje tohoto růžového náramku bude věnován na boj proti rakovině prsu.

V obchodech Lindex mě nikdy nenechá chladnou stojan se šperky. Tyto sice nepatří do této kolekce od Matthew Williamsona, ale za pozornost určitě stojí :-) Líbí se vám?




Co na tuto barvami hýřící charitativní kolekci říkáte, pořídili byste si z ní něco?

4 komentáře:

  1. Sperky se mi libi moc, kdyz vidim ten kovovy naramek, tak si myslim ze pro nej dojdu. Krivak je taky uzasny, i kalhoty. Kabatek/bundicka nebo co to je :-) se mi v podobnem stylu libil mnohem vice u River Island, jak v kratsi, tak v delsi verzi a v ruznych materialech. I kdyz ten z Lindexu bude asi praktictejsi...

    OdpovědětVymazat
  2. V Lindexu se mi hodně líbí dětské oblečení a na ty šperky se určitě zajdu podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Dětský Lindex mám moc ráda:-) A křivák vypadá zajímavě, už nějaký čas uvažuju, že si nějaký konečně taky pořídím:-))

    OdpovědětVymazat
  4. V Lindexu jsem byla poprvé pro Juniorovo zimní oblečení a rozhodně ne naposled. Mají pro mě neokoukané kousky, tak se těším na příští návštěvu v dospěláckém oddělení :-D. Doteď jsem tíhla víceméně hlavně k HM a Lindex jsem neměla na své nákupní trase :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.