23. září 2013

«Můj styl» Burgundy sweater-vest

Tak už jsem se pomalu začala ladit do podzimna. Ze všech barev mi nejvíce toto roční období spadených listů evokuje vínově červená. Vytáhla jsem tedy po delší době tuto vestičku, které nejvíce sluší kombinace s košilemi, a doplnila ji ještě o výrazný náhrdelník, který ji dodal šťávu. Jak vidíte, natřela jsem si i pusu výraznější barvou, řekla bych téměř totožnou, jako má vesta. Na scénu opět přichází můj oblíbený Chubby Stick Intense od Clinique, který po celé léto zůstal nedotčen. Myslím, že příštího roku se už nedočká, hodlám ho teď použít mnohem častěji :-) Zbytek outfitu džíny a lesklá kabelka na řetízku. Boty mám ještě letní, otevřené, příště už si ale budu muset vzít nějaké festovnější, ze kterých nebudu riskovat nachlazení. 

S jakou barvou máte podzim spojený vy?

Oblékla jsem si: džíny Stradivarius, košile H&M, vesta Primark, kabelka Mango, sandálky Vagabond.

4 komentáře:

  1. sympatický outfit a tvé postavě navíc strašně lichotí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Co se tyce oblekani, podzim miluju. Mam rada tmavsi a tlumene barvy s nadechem do mechova. Rada se chumlam do sal a touzim po svetru v barve svestek. Uz mam na podobne tema pripravenej stredecni clanek, ve kterem ukazu tri veci, ktere se k podzimu naramne hodi. A tobe to zase moc slusi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :-) Tak to se už na ten příspěvek moc těším!

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře a názory.